Search: first

Items with tags matching 'first':

Before Leaving/Voor vertrek   (published in Thailand)

January 23, 2018 by   Comments(5)

, , ,

In about a week I will be in Krabi, Thailand. The idea is scary, but mostly exciting. I have never been outside of Europe; I am, however, certain this whole trip is going to be amazing and that I will absolutely love it!

For these blogs I am going to follow a little challenge while I am in Thailand. These are the rules:
- Try to update every day
- Try to be original every day
- Try to keep it to a maximum of five to seven lines (for readability)
- First English, then Dutch

Wish me luck!
Carmen

Met een week ben ik in Krabi, Thailand te vinden. Het idee is beangstigend, maar vooral opwindend. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, niettemin ben ik er zeker van dat de hele reis geweldig gaat zijn en dat ik heel erg veel plezier ga hebben!

Voor de blogs vanuit Thailand ga ik mezelf een kleine uitdaging opleggen. De regels zijn als volgend:
- Proberen elke dag een update te doen
- Proberen elke dag origineel te zijn
- Proberen de blog niet langer dan vijf tot zeven regels te laten zijn (voor leesbaarheid)
- Eerst Engels, dan Nederlands

Wens me veel plezier!

Carmen

Before Leaving/Voor vertrekhttps://www.mytripblog.org/pg/blog/carmenx/read/440574/before-leavingvoor-vertrek
Before Leaving/Voor vertrek

Travel day   (published in Peru)

February 18, 2012 by   Comments(0)

...First?

Oh well, today's travel day, hopefully all will go well, now to learn to blog...

Anyone know how to share this stuff?

Travel dayhttps://www.mytripblog.org/pg/blog/perdman/read/183992/travel-day
Travel day

Nog twee dagen   (published in Ghana)

January 29, 2011 by   Comments(0)

, ,

OVERMORGEN IS HET ZO VER.. Mijn vertrek naar Ghana. Voor twee maanden. Ooohh boy wat heb ik er zin in. En ooooh boy wat ga ik iedereen missen!

Nog twee dagenhttps://www.mytripblog.org/pg/blog/eweg/read/34826/nog-twee-dagen
Nog twee dagen