Sri Lanka

Recent Blog Posts from Sri Lanka

Het begin   (published in Sri Lanka)

February 3, 2017 by   Comments(0)

Vandaag was het eindelijk zover, of eigenlijk moet ik gister zeggen, maar mijn reis is in ieder geval begonnen! Gister ochtend toen ik om 8 uur wakker werd, liep ik de hele dag te stuiteren. Ik heb 6 keer mijn tas in en weer uit gepakt om zeker te zijn dat ik alles mee had. Maar natuurlijk ben ik weer wat vergeten, nouja dan maar hopen dat ze niet naar m'n bankafschriften vragen...

Op dit moment zit ik in Abu Dhabi te wachten totdat ik aan boord kan gaan van het vliegtuig dat mij naar Colombo brengt. Verder ben ik al 24 uur wakker (hiep hoi), waarvan ik er nu 6 op Abu Dhabi zit. Ik heb totaal geen tijdsbesef en zit hierdoor om de 2 minuten op het bord te kijken of mijn vliegtuig er al is. Plot twist, ik vertrek pas over 2 uur.

Het liefst zou ik nu willen slapen, maar de bankjes zijn nou niet echt comfortabel genoeg om uitgebreid een dutje op te doen. Verder zit ik dan ook nog met het probleem dat als ik nu ga slapen, mijn jetlag waarschijnlijk nog groter wordt. (En stiekem ben ik als de dood dat ik mijn vlucht mis), maar misschien dat ik nog wat uurtjes pak in het vliegtuig, net als dat ik normaal mijn middag- schoonheidsslaapje doe.

Gelukkig hoef ik straks nog maar ongeveer 4 uur in het vliegtuig zitten. Daarna nog wel een tijd met de auto, maar dat moet dan maar. Dat maakt dan ook niet meer uit.

Ik ben heel erg benieuwd naar mijn gastgezin en de andere vrijwilligers die er zullen zijn. Ik heb wel al een beetje contact gehad, waardoor ik dit weekend mee ga walvisspotten. Ik kan gewoon niet wachten totdat het echte avontuur gaat beginnen. Misschien dat ik daarom wel elke 5 minuten op het scherm kijk...

Het beginhttps://www.mytripblog.org/pg/blog/akorver1/read/429532/het-begin
Het begin

Jour 30: dernière journée avec les enfants   (published in Sri Lanka)

August 20, 2016 by   Comments(1)

Aujourd'hui était notre dernier jour avec les enfants et nous sommes fières d'annoncer qu'après quatre semaines les enfants ont des bases en anglais, ils connaissent des mots, des phrases et nous comprennent quand nous utilisons un vocabulaire simple.

Aujoirdhui nous avons finit de peindre les murs extérieurs de l'école. Le dernier mur a été décoré par les mains des enfants, ceci les a beaucoup amusé. Ensuite nous avons fabriqué des colliers en pâtes et fait un goûter tous ensemble.

Demain est notre grand retour.

Jour 30: dernière journée avec les enfantshttps://www.mytripblog.org/pg/blog/eberger1/read/424817/jour-30-dernire-journe-avec-les-enfants
Jour 30: dernière journée avec les enfants

Jour 27: garderie et peinture   (published in Sri Lanka)

August 16, 2016 by   Comments(0)

Cette semaine est notre derniere semaine. Le matin nous nous occupons des enfants de la garderie et L'après midi nous repeignons l'école.

Jour 27: garderie et peinturehttps://www.mytripblog.org/pg/blog/eberger1/read/424751/jour-27-garderie-et-peinture
Jour 27: garderie et peinture

Jour 23: Polonaruwa et Trincomalee   (published in Sri Lanka)

August 12, 2016 by   Comments(0)

Nous sommes arrivées à Polonaruwa hier soir tard. Ce matin nous avons loué des vélos pour faire le tour de la ville et ses fameuses ruines. Ensuite en début d'après-midi nous sommes parties pour Trincomalee qui se trouve sur la côte est.

Jour 23: Polonaruwa et Trincomaleehttps://www.mytripblog.org/pg/blog/eberger1/read/424626/jour-23-polonaruwa-et-trincomalee
Jour 23: Polonaruwa et Trincomalee

Jour 21: dernier jour de la semaine   (published in Sri Lanka)

August 10, 2016 by   Comments(0)

Aujoirdhui était notre dernier jour de la semaine à l'école, car c'est le début des vacances des petits. Demain nous avons une journée de prévu avec tous les autres volontaires. Puis demain soir nous partirons pour Polonaruwa, à 8h de bus.

Voici quelques photos de ce que nous avons fait cette semaine.

Jour 21: dernier jour de la semainehttps://www.mytripblog.org/pg/blog/eberger1/read/424565/jour-21-dernier-jour-de-la-semaine
Jour 21: dernier jour de la semaine

Latest Sri Lanka discussion

No topics have been created.