Sponsoractie: op de fiets van Zutphen naar de Brouwersdam   (published in South Africa)

January 20, 2018 by   Comments(0)

, , , , , ,

Dit is mijn eerste post op mijn blog voor Zuid-Afrika. Deze post heeft te maken met een actie die ik over twee weken ga doen. Ik wil graag geld meenemen voor het project in Kaapstad. Nu heb ik het volgende bedacht: in het eerste weekend van februari ga ik van Zutphen naar de Brouwersdam fietsen. Bij de O´Neill summercamps en op de Brouwersdam heb ik namelijk zelf kennisgemaakt met het surfen en het bovendien geleerd!

Als je wilt, kun je me sponsoren voor mijn fietstocht. Ik ga er namelijk van uit dat ik de Brouwersdam fietsend ga bereiken! Het geld gebruik ik voor mijn stage en om mee te nemen voor het project. Wil je mij en het project graag steunen of wil je meer informatie? Stuur dan een mailtje naar: oliviernaarkaapstad@gmail.com. Dan krijg je een mailtje terug met uitleg hoe je bijvoorbeeld een donatie over kunt maken.

Groetjes Olivier!

Sponsoractie: op de fiets van Zutphen naar de Brouwersdamhttps://www.mytripblog.org/pg/blog/ostrikwerda/read/440538/sponsoractie-op-de-fiets-van-zutphen-naar-de-brouwersdam
Sponsoractie: op de fiets van Zutphen naar de Brouwersdam