Het is begonnen   (published in Thailand)

January 3, 2018 by   Comments(1)

Wow, een eigen blog! Ik had nooit gedacht dat ik hieraan zou beginnen, maar ik wil het hele verhaal van mijn avontuur vastleggen omdat ik weet dat dit een 'once in a lifetime experience' is.
27 december 2017, de dag waarop ik me inschreef om aan dit avontuur te beginnen! Ik heb lang getwijfeld tussen Thailand en Cambodja, omdat ik het evenwaardige landen en projecten vind. In de nacht van 26 december had ik een droom waar ik in Thailand zit en voilà, de knoop was doorgehakt. In ben zeer 'excited' om aan dit avontuur deel te nemen, maar ik denk ik dat ik nog niet 100 procent besef waar ik aan begonnen ben. Het is alsof een droom net is uitgekomen! Ik vertrek 2 juli 2018 en ik verblijf een maand dichtbij Ao Nang. Ik ga werken aan het project van natuur en milieubehoud, omdat dit me het nauwst aan het hart ligt. Ik hou van de oceaan en al haar aspecten en bovendien ben ik zeer geïntereseerd in wetenschappen. Op dit moment zit ik dan ook in mijn laatste jaar wetenschappen aan de middelbare school. Volgend jaar zou ik me graag verder verdiepen door verder te studeren aan de hogeschool. Aan de andere kant is het ook een geweldige kans om mensen over de hele wereld te leren kennen en mijn Engels bij te schaven. Ook heb ik nog nooit gedoken, dus dat wordt ook heel spannend!
Nu kan ik me beginnen voorbereiden door te leren over de vissen, koralen en de oceaan in haar geheel!

Lieve Groeten,

Laila

Het is begonnenhttps://www.mytripblog.org/pg/blog/lailabraeckman/read/440197/het-is-begonnen
Het is begonnen

Laila jij was voorbestemd om nr Thailand te gaan .... Je naam bevat al zoveel letters in de juiste volgorde ...jij bent gewoon een deel van Th-aila-nd. Veel succes

Anonymous 86 days ago