dag 21 t/m 25   (published in Tanzania)

August 11, 2017 by   Comments(1)

Ik heb de afgelopen dagen niks geüpload. Sorry voor dat. Als je denkt dat er iets met me is: nee hoor, het gaat goed met me! Maarja het is de laatate week, en ik had niet meer veel bijzondere dingen meegemaakt, en geen zin om dan elke dag een klein stukje te uploaden. Gisteren en vandaag waren trieste, maar bijzondere dagen. Net zoals morgen. Morgen zal ik daarom ook wat posten.

Gisteren was mijn laatste social dinner. Dus de laatste keer dat ik alle vrijwilligers zag. We waren bij een italiaans restauranr, dus weer lekker pizza gehad! Ik vond het heel lastig om van iedereen afscheid te nemen. Ik heb verschillende vrijwilligers, waarmee ik dingen heb beleefd, persoonlijk afscheid van genomen, en ze allemaal een dikke knuffel gegeven! Wat ga ik ze missen, maar gelukkig heb ik sommigen op facebook. Ook heb ik afscheid genomen van de Projects Abroad staff. Wat zijn zij geweldig! Met in het bijzonder Emanuel en Michael. Emanuel heeft me geïntroduceerd aan Tanzania, en me als het ware begeleid deze reis. Ook is hij super aardig, en super veel meegemaakt. En dan Michael, de grappenmaker. Iedereen is altijd zijn beste vriend.

En dan vandaag. Afscheid in Cradle of Love baby home, mijn project. Wat vond ik dit lastig! Toen ik afscheid van de kinderen nam werd ik emotioneel. Ik zat met tranen in mijn ogen. Deze kinderen begrijpen namelijk niet dat je voorgoed weggaat... ze begrijpen uberhaupt niet dat je weggaat. Ik had niet gedacht dat 4 weken met deze kinderen toch zoveel impact op me zou hebben... ik hoop echt dat deze kinderen in een goede toekomst zullen opgroeien...

Morgen is het mijn laatste dag. Dus ook afscheid nemen van mijn gastgezin. Dat word ook erg moeilijk! Maar ik heb nu wel zin om naar huis te gaan :)

dag 21 t/m 25https://www.mytripblog.org/pg/blog/kimmeijers/read/437695/dag-21-tm-25
dag 21 t/m 25

Super mooie foto's Kim. Wat zullen de kinderen je missen