Before Leaving/Voor vertrek   (published in Thailand)

January 23, 2018 by   Comments(5)

, , ,

In about a week I will be in Krabi, Thailand. The idea is scary, but mostly exciting. I have never been outside of Europe; I am, however, certain this whole trip is going to be amazing and that I will absolutely love it!

For these blogs I am going to follow a little challenge while I am in Thailand. These are the rules:
- Try to update every day
- Try to be original every day
- Try to keep it to a maximum of five to seven lines (for readability)
- First English, then Dutch

Wish me luck!
Carmen

Met een week ben ik in Krabi, Thailand te vinden. Het idee is beangstigend, maar vooral opwindend. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, niettemin ben ik er zeker van dat de hele reis geweldig gaat zijn en dat ik heel erg veel plezier ga hebben!

Voor de blogs vanuit Thailand ga ik mezelf een kleine uitdaging opleggen. De regels zijn als volgend:
- Proberen elke dag een update te doen
- Proberen elke dag origineel te zijn
- Proberen de blog niet langer dan vijf tot zeven regels te laten zijn (voor leesbaarheid)
- Eerst Engels, dan Nederlands

Wens me veel plezier!

Carmen

Before Leaving/Voor vertrekhttps://www.mytripblog.org/pg/blog/carmenx/read/440574/before-leavingvoor-vertrek
Before Leaving/Voor vertrek

first

Not last

Anonymous 30 days ago

Dit klinkt als een goed begin waarbij je in de drie regels slaagt. Veel succes met de voorbereidingen voor een (letterlijke en figuurlijke) Sprong in het Diepe. May your dreams come true! Xxx Maaike

Veel plezier!
Tri

Anonymous 29 days ago

Spannend hoor! super dat je het gaat doen!
Je vond het naar Thailand gaan nog niet uitdagend genoeg, dus moesten er nog 4 bij...? ;-) Ik zou zeggen: geniet, leer veel nieuwe dingen en houd je vooral niet aan je eigen regels, maar doe wat op dat moment voor jou het beste is :-)
liefs Wendelien

Anonymous 28 days ago